کاربردها و عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت گیت ورودی پارکینگ

گیت ورودی پارکینگ

گیت ورودی پارکینگ

ورود و خروج خودروها از پارکینگ امری حساس بوده و نیاز به نظم، دقت و سرعت بالایی دارد. برای رسیدن به این سه ویژگی می توان از گیت ورودی پارکینگ بهره برد که در انواع مختلف طراحی شده و هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. یکی از دغدغه هایی که همواره پارکینگ ها و سازمان های بسیار امنیتی دارند، مسئله کنترل خودروها است. اگر تمامی خودروها توسط نیروهای انسانی کنترل شوند، نه تنها به زمان و هزینه بالایی نیاز خواهد بود، بلکه امکان خطاهای بزرگ نیز وجود دارد. در این شرایط استفاده از انواع گیت های ورودی می تواند باعث حل مشکلات شود. در ادامه به صورت گسترده تر این گیت ها را بررسی خواهیم کرد؛ پس تا انتهای مطلب دنبال کننده ما باشید.

گیت ورودی پارکینگ

کاربردهای گیت ورودی پارکینگ

اگر بخواهیم در یک نگاه کلی به بررسی کاربردهای گیت های ورودی پارکینگ بپردازیم، ذکر موارد زیر در اولویت قرار می گیرد:

  • برای اینکه بتوان تردد وسایل نقلیه و عابر پیاده را به خوبی کنترل کرد، استفاده از این گیت ها ضرورت پیدا می کند
  • برای مکان هایی که برای نصب به ارتفاع کمتری نیاز دارند، می توان از این گیت ها بهره برد
  • همچنین برای ساختمان هایی که سقف کوتاه دارند، این گیت ها مناسب ترین گزینه هستند
  • برقراری امنیت یکی دیگر از کاربردهایی است که این گیت ها موظف به انجام آن در بهترین شکل ممکن هستند

عملکرد گیت های ورودی به چه شکل است؟

یکی از مهم ترین مواردی که در رابطه با این گیت ها اهمیت دارد، عملکرد آن ها است. از این گیت ها می توانیم به عنوان ابزاری یاد کنیم که عبور و مرور وسایل نقلیه را در انواع پارکینگ ها و ساختمان ها کنترل می کند. عملکرد این گیت ها با توجه به نوع و مدل آن ها، بسیار ساده است. بدین صورت که با بالا و پایین رفتن مجوز عبور و خروج صادر شده و یا خودرو به دلایلی اجازه ورود و یا خروج را نخواهد داشت. این گیت ها به صورت اتوماتیک طراحی شده اند؛ به همین علت عملکرد آن ها دارای سرعت بسیار بالایی است که یک مزیت  بزرگ به شمار می آید.

قیمت گیت ورودی پارکینگ

قیمت از مهم ترین معیارهای تاثیرگذار در انتخاب یک محصول همچون گیت ورودی پارکینگ است. عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند بر روی قیمت این ابزارها تاثیر خود را بگذارند. نوع عملکرد و همچنین میزان کارکرد دو مورد از مهم ترین پارامترها به حساب می آیند. به عنوان مثال اگر گیت از نوع هیدرولیکی باشد، در مقایسه با نوع الکترومکانیک قیمت بالاتری خواهد داشت. همچنین در صورتی که ترددها به صورت نامحدود باشند نیز بر روی قیمت نهایی این ابزارها موثر خواهند بود.

معیارهای دیگری نیز وجود دارند که می توانند اثرگذاری خود را اعمال کنند. مدل گیت های ورودی جزو این معیارها است. بدین صورت که هر چقدر این مدل بهتر باشد و مشخصات بهتری را از خود به نمایش بگذارد، در آن صورت قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. از برند و کشور سازنده نیز می توانیم به عنوان دیگر متغیرهای تاثیرگذار بر روی قیمت این دستگاه ها یاد کنیم.

گیت ورودی پارکینگ

سخن آخر

از جمله ابزارهایی که در زمینه ایجاد امنیت و کنترل تردد مورد استفاده قرار می گیرد، گیت ورودی پارکینگ است. این گیت ها در انواع مختلفی طراحی شده اند و هر کدام بر اساس مشخصات و ویژگی هایی که دارند، می توانند عملکرد مخصوصی را از خود به نمایش بگذارد. در این مطلب به بررسی عملکرد این دستگاه ها پرداختیم و همچنین در کنار آن اشاره کوچکی به قیمت این دستگاه ها داشتیم و مهم ترین عواملی که می توانند بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار باشند را به شما معرفی کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست