مهمترین نکات انتخاب راکت فلزیاب

راکت فلزیاب D150

راکت فلزیاب یکی از مهمترین دستگاه های مورد استفاده در زمینه ی کنترل بازرسی می باشد. این دستگاه از دقت و حساسیت قابل توجهی برخوردار است و بر مبنای تغییر شکل میدان مغناطیسی در هنگام بازرسی، قادر است هر نوع وسیله ی الکترونیکی و ماده فلزی را شناسایی نماید. راکت بازرسی فلزیاب موارد کاربرد متعددی دارد که مهمترین آن استفاده جهت شناسایی انواع فلزات است. اگر شما هم به دنبال انتخاب مناسبترین راکت برای مجموعه خود هستید با ما در این مطلب همراه باشید تا به بررسی جزییات آن بپردازیم.

آشنایی با انواع راکت و موارد کاربرد آن

راکت فلزیاب مجهز به یک سیستم هشدار صوتی و یا ویبره می باشد که به محض شناسایی فلزات فعال می شود. این امر موجب میشود تا با استفاده از آن بتوان از ورود اشیا غیر مجاز به درون مکانهای امنیتی و پر ریسک جلوگیری نمود. این دستگاه با استفاده از باتری کار میکند. از این رو در محیط های سربسته و به دور از وزش باد یا بارش باران قابل استفاده می باشد. امروزه این ابزار کاربردی در مدل های مختلف با میزان حساسیت، سرعت و دقت در شناسایی متفاوت از یکدیگر به بازار عرضه می گردند.

راکت فلزیاب D150

راکت فلزیاب D150

 

موارد کاربرد راکت های بازرسی فلزیاب

از راکت فلزیاب بیشتر به منظور بازرسی بدنی افراد به ویژه در مکانهای شلوغ و پرتردد مانند؛ فرودگاهها، استادیوم های ورزشی، سفارت خانه ها، دفاتر مقامات سیاسی، مناطق و مجموعه های امنیتی و نظامی و … استفاده میشود. از راکتهای بازرسی فلزیاب در این اماکن به این منظور استفاده میشود که از ورود و یا خروج اشیاء پر خطر، غیرمجاز و نامتعارف توسط افراد جلوگیری به عمل آید. این دستگاه در واقع نوعی محدودیت دسترسی و تردد برای اشخاص در این مکان ها ایجاد می نماید. همچنین میتوان با کاهش یا افزایش میزان حساسیت دستگاه، اشیاء را به دقت مورد بررسی قرار داد و سطح امنیت را در مکان مورد نظر بهبود بخشید.

از دیگر موارد کاربرد راکت فلزیاب میتوان به قابلیت شناسایی انواع سلاح گرم و سرد اشاره کرد. این دستگاه قادر است به سرعت و با دقت قابل توجهی انواع سلاح همراه شخص را شناسایی نماید. علاوه بر این به کمک سیستم هشدار خود، مسئول را از وجود آن مطلع نماید. این قابلیت به ویژه در مکانهایی مانند؛ سازمان های سیاسی و نظامی، فرودگاهها و … که می بایست امنیت آنها به طور ویژه ای تامین گردد، بسیار کارآمد می باشد. راکت بازرسی قادر است تا انواع اشیاء آهنی و غیر آهنی را با دقت و حساسیت بسیار بالایی شناسایی نماید. این امر به خصوص در مکانهای پر تردد میتواند احتمال ایجاد ناامنی و بروز شرایط پر خطر در محیط را به طور چشمگیری کاهش دهد.

 

راکت فلزیاب D180

راکت فلزیاب D180

  مهمترین نکات انتخاب راکت فلزیاب

به جهت اهمیت و نقش سازنده  این ابزار در تأمین و برقراری امنیت به ویژه در محیط های پر ریسکی چون فرودگاهها، می بایست در خرید آن به بسیاری از نکات توجه نمود. مهمترین نکاتی که به هنگام خرید راکت بازرسی فلزیاب باید مورد توجه قرار داد عبارتند از:

  • قابلیت شارژ باتری
  • کیفیت و جنس بدنه
  • سبک بودن و قابلیت حمل آسان
  • قابل تنظیم بودن سطح حساسیت
  • برخورداری از سیستم هشدار کارآمد
  • بالا بودن سطح دقت و حساسیت دستگاه
  • قابلیت تشخیص انواع فلزات اعم از آهنی و غیرآهنی
  • کاربری به عنوان دستگاه موبایل یاب ( امکان شناسایی موبایل حتی در حالت خاموش )
خرید راکت فلزیاب

بررسی راکت موبایل یاب

جمع بندی

راکت فلزیاب یکی از پرکاربردترین دستگاه های مورد استفاده جهت تامین امنیت و ایجاد محدودیت دسترسی به ویژه در محیط های پر تردد و پر ریسکی چون؛ سازمانهای نظامی و سیاسی، فرودگاهها، ورزشگاه ها و … می باشد. این دستگاه قابلیت شناسایی انواع اشیاء فلزی و سلاح های سرد و گرم را داراست. از این رو از آن جهت شناسایی و جلوگیری از حمل و نقل وسایل غیر مجاز به درون سازمان ها و اماکن پر تردد استفاده میشود. با توجه به اهمیت کارکرد صحیح این دستگاه باید از راکت های بازرسی با کیفیت و دقیق جهت کنترل بازرسی استفاده کرد.

راکت فلزیاب پارسیان یکی از با کیفیت ترین دستگاه های فلزیاب موجود در بازار است. راکت های فلزیاب این برند از دقت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. از این رو میتوانند در کسری از ثانیه هر نوع وسیله یا شیء فلزی و الکترونیکی را شناسایی نمایند. علاوه بر این انواع راکت بازرسی فلزیاب عرضه شده توسط پارسیان مهمترین نکات انتخاب راکت فلزیابت پارسیان از کیفیت بدنه بسیار بالا و وزن پایینی برخوردارند. این امر حمل و نقل آنها را برای شخص بسیار آسان می کند. همچنین باتری های قابل شارژ و بادوام استفاده شده در راکت های فلزیاب این برند موجب شده تا عمر مفید دستگاه به طور قابل توجهی افزایش یابد. شما میتوانید با مراجعه به وب سایت پارسیان انواع راکت فلزیاب این شرکت را مورد بررسی قرار داده و بر حسب نیاز، مدل دلخواه خود را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست