نرم افزار  وب

قیمت : لطفا برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

نرم افزار وب در مقایسه با نرم افزارهای ویندوزی مدرن تر و پیشرفته تر و قوی تر هستند. که از نرم افزارهای کلاینت و سرور میباشند . این نرم افزار یک هسته پایدار را دارا می باشد و با تغییر در عملکرد یا آپدیت برای کاربران در سطح شبکه جهانی اینترنت تغییر می کند. این نرم افزار بر روی کامپیوتر کلاینت  نصب نمی شود بلکه کاربر با استفاده از مرورگرهایی مثل اکسپلور, فایر فاکس, گوگل کروم, اپرا به آن متصل می شود و این قابلیت رادارد که از طریق موبایل , لب تاپ یا هر وسیله دیگری که به اینترنت وصل میشوند مثل تلویزیون های هوشمند بهره مند شود  زیرا سرعت و عملکرد بسیار بالا و بروزی را دارا می باشد .

لینک کوتاه مطلب : https://parsianpro.com/?p=7132

نرم افزار وب در مقایسه با نرم افزارهای ویندوزی مدرن تر و پیشرفته تر و قوی تر هستند. که از نرم افزارهای کلاینت و سرور هستند. نرم افزار وب یک هسته پایدار را دارا می باشد و با تغییر در عملکرد یا آپدیت برای کاربران در سطح شبکه جهانی اینترنت تغییر می کند. این نرم افزار بر روی کامپیوتر کلاینت  نصب نمی شود بلکه کاربر با استفاده از مرورگرهایی مثل اکسپلور, فایر فاکس, گوگل کروم, اپرا به آن متصل می شود.

نرم افزار وب یا WEB based

این قابلیت رادارد که از طریق موبایل , لب تاپ یا هر وسیله دیگری که به اینترنت وصل میشود مثل تلویزیون های هوشمند بهره مند می شود. زیرا سرعت و عملکرد بسیار بالا و بروزی را دارا می باشد . طراحی و تنوع در نرم افزار وب بسیار متعدد و مختلف و مدرن می باشد . گوگل راه حل هایی برای بهبود بهش UI وب اپلیکیشن یا نرم افزارهای تحت وب ارائه کرده است که در windows form دیده نشده است.

این نرم افزار از پیچیدگی و الگوریتم های ریاضیاتی و محاسباتی مختلفی برخوردار است. این نرم افزار دارای پایگاه داده هم می باشد. که کاربران از طریق آن عملیاتی مثل ثبت و مدرییت اطلاعات را انجام بدهند که نکته مهم پشتیبانی راحت و بی دردسر از پایگاه داده هاست . نرم افزارتحت وب بصورت آنلاین درهر زمانی قابل اجرا و دسترسی می باشد.

سرعت بالا و سریع این نرم افزار به توانایی سخت افزاری کلاینت ربطی ندارد. محاسبات پیچیده از راه دور در سرور انجام می شود و ما میتواتیم حتی با موبایل دستورالعمل های پیچیده را جبران کنیم . این نرم افزار به بیان ساده تر نرم افزاری با تکنولوژی وب و روی سرور با استفاده از مرورگر قابل استفاده می باشد.

نرم افزار WEB based امن تر از نرم افزارهای ویندوزی هستند و نیازی به بکاپ گیری دستی و ذخیره  درUSB را ندارند و نیازی به ذخیره در لب تاپ و یا موبایل را ندارند. نیازی به نصب و دانلود هم ندارد و با یک مرورگر مثل FIRE FOX می توان از آن استفاده کرد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نرم افزار  وب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست