از کجا می‌توانیم رمز مادر دستگاه حضور غیاب را پیدا کنیم؟

رمز مادر دستگاه حضور غیاب

رمز مادر دستگاه حضور غیاب

دستگاه‌های حضور و غیاب در انواع مختلفی وجود دارند و با روش‌های مختلفی کار می‌کنند. برای استفاده از هر کدام نیاز به یک رمز عبور است. این رمز عبور گاها تحت عنوان رمز مادر نیز خوانده می‌شود. هر دستگاه حضور و غیاب دارای یک رمز مادر است. حالا شاید این سوال پیش بیاید که چگونه می‌توانیم به رمز مادر دستگاه حضور غیاب دست پیدا کنیم؟ اگر این سوال در ذهن شما نیز پررنگ شده است، تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا به صورت کامل به آن پاسخ دهیم.

رمز مادر دستگاه حضور غیاب

چگونه می‌توانیم به رمز مادر دستگاه حضور غیاب دسترسی داشته باشیم؟

فرقی نمی‌کند دستگاه حضور و غیاب شما چه نوعی است و یا چه مدلی دارد. در هر صورت همراه با یک سری تعلقات به شما عرضه می‌شود. یکی از این تعلقات دفترچه راهنما است. از آنجایی که این دفترچه به زبان انگلیسی است، اگر به این زبان تسلط لازم را نداشته باشید، شاید نتوانید به محتویات آن به راحتی دسترسی پیدا کنید. این دفترچه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ چرا که دقیقا رمز مادر دستگاه در آن به ثبت رسیده است.

اگر به رمز مادر نیاز داشتید، می‌توانید به این دفترچه مراجعه کنید. همچنین اگر فکر می‌کنید توانایی پیدا کردن رمز عبور را ندارید، کافی است از شرکتی که دستگاه را خریداری کرده‌اید بخواهید تا جای آن را در دفترچه راهنما به شما نشان دهد؛ به همین سادگی!

چه زمانی به رمز اصلی و خام دستگاه حضور غیاب نیاز پیدا می‌کنیم؟

گاهی اوقات به دلایل مختلفی ممکن است بخواهید دستگاه حضور و غیاب را ریست کنید. در آن صورت باید به رمز مادر دسترسی داشته باشید. در واقع بدون این رمز نمی‌توانید کاری از پیش ببرید. همچنین اگر نیاز به عوض کردن رمز داشته باشید نیز باید رمز اصلی را بدانید. در هر شرایطی شما نیاز دارید تا به دفترچه راهنما مراجعه کرده و رمز عبور را پیدا کنید.

آیا در یک دستگاه می‌توان از چند رمز عبور استفاده کرد؟

دستگاه‌های حضور و غیاب قابلیت این را دارند تا نظارت کامل را بر روی ورود و خروج چندین فرد داشته باشند؛ به همین علت ممکن است رمز عبور فرد x با رمز عبور فرد y متفاوت باشد. هیچگونه مشکلی در این شرایط به وجود نخواهد آمد و کارکنان یک مجموعه می‌توانند رمز عبور مخصوص به خود را داشته باشند. البته در ابتدا نیاز است تا مدیران مجموعه اطلاعات کارمندان را به ثبت برسانند.

سپس کارمندان با رمز مادر دستگاه حضور غیاب می‌توانند به رمز مورد نظر خودشان دسترسی پیدا کنند. لازم به ذکر است که نحوه تغییر رمز عبور بر حسب مدل دستگاه می‌تواند تغییر کند؛ از این رو برای تغییر رمز عبور اگر آشنایی کامل با این فرایند ندارید، می‌توانید از مدیران مجموعه و یا از اینترنت کمک بگیرید.

رمز مادر دستگاه حضور غیاب

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با رمز مادر دستگاه حضور غیاب آشنا کنیم. برای انجام هر کاری نیاز است تا شما به این رمز عبور دسترسی پیدا کنید. برای پیدا کردن این رمز عبور باید به دنبال دفترچه راهنمای محصول باشید. تمامی دستگاه‌های حضور و غیاب همراه با خود یک دفترچه راهنما دارند. حواستان باید به این دفترچه راهنما باشد؛ چرا که علاوه بر نحوه کارکرد، همانطور که اشاره کردیم رمز عبور را نیز در خود جای داده است.

دلایل مختلفی وجود دارند که باعث می‌شوند فرد به این رمز مادر نیاز پیدا کند که در این مطلب به دو مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره کردیم. اگر احساس می‌کنید هنوز سوالاتی درباره این موضوع ذهن شما را به خود اشغال کرده‌اند، کافی است با کارشناسان شرکت پردازش هوشمند پارسیان تماس برقرار کنید و جواب سوالات خودتان را به صورت کامل دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست